wtorek, 19 grudnia 2023

Śnieżynki


Jakoś tak wyszło, że zrobiłam kilka śnieżynek na szydełku. Emilia mnie wrobiła w ten projekt — ona ma szczególny dar do wrabiania mnie w nieplanowane przedsięwzięcia. 


Usiłowałam odszukać opis wykonania takich najprostszych śnieżynek, jakie zrobiłam dawno temu, ale blog, z którego miałam opis, jest ohasłowany. Znalazłam więc coś innego w internecie, a potem kombinowałam z modyfikacjami. Różowe śnieżynki powstały na szczególną prośbę Emilii. 


Przed chwilą jedną ze śnieżynek wykorzystałam do ozdobienia karteczki z życzeniami. Tak mnie naszło — całkowity spontan.


Śnieżynki zgłaszam do zabawy Małe Dekoracje u Splocika.


2 komentarze:

splocik pisze...

Nie ma tego złego...
Dzięki Emilce wykonałaś śliczne śnieżynki. :)
Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu grudnia.
Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
Pozdrawiam ciepło.

Barbara H pisze...

Cudowne śnieżynki zrobiłaś, choć nieplanowane.
Udanego Nowego Roku życzę.