wtorek, 25 kwietnia 2023

Wpis bardzo wiosenny

śliwa

Niemal z dnia na dzień deszczowe chmury odeszły, temperatura z 8-9 C stopni podskoczyła do 21 C, a w piątek ma być aż 27 C! Jeszcze kilka dni temu śliwy i czereśnie obiecywały wiosnę schowaną w pąkach, a dzisiaj obsypane kwieciem.

czereśnia

Uwielbiam ten czas! 

Ogródek widziany z okna mojej sypialni prezentuje się tak jak na zdjęciu poniżej.


Zapowiadany upał niestety wykończy tulipany. Zastanawiam się co gorsze, zbyt wysoka temperatura czy przechodnie, którzy zrywają sobie tulipany, by wstawić do wazonu w domu. Tak, dzisiaj widziałam przez okno kuchenne jak dwie panie spacerujące z pieskiem narwały sobie tulipanów. Z jednej strony cieszy mnie, że tak im się moje kwiaty podobają, ale zdecydowanie wolałabym, by pozwoliły i innym nacieszyć się ich pięknem.





3 komentarze:

Urszula97 pisze...

Śliczne fotki kwiatów.Niestety nie tylko Tobie zrywają kwiaty, nie ładnie.Pozdrawiam.

Jula pisze...

Przy moim wieżowcu też jest ogródek i też czasami ktoś zrywa. . Dziwię się , że to jakieś kobiety.. Nieładnie z czyjegoś ogródka kraść.. Bo to tak można nazwać ...

splocik pisze...

Pięknie zakwitła wiosna u Ciebie. :)
U mnie też nareszcie kolorowo.
Nie mogę zrozumieć ludzi, których nie stać na zapytanie właściciela/właścicielki posesji, czy może zerwać kilka kwiatów, ale stać ich by bezczelnie kraść wiedząc, że mogą być widziani.
Niestety tak jest wszędzie.
Pozdrawiam ciepło.