sobota, 17 listopada 2018

Trzynaście

Trzynaście lat kończy dzisiaj Krzyś.


Fajnie, jak urodziny wypadają w sobotę. Można na spokojnie od rana cieszyć się dniem urodziny, bez pośpiechu odpakować prezent a potem sprawdzać czy dobrze działa.


Udało mi się zaskoczyć mojego Nastolatka - nie spodziewał się takiego prezentu (Chromebook) - tym większa jego radość.


Nie obeszło się bez kolejnej kreski na futrynie drzwi kuchennych - pomiar wykazał 160 cm. (Dzieli nas już jedynie 5 cm.)


Byli goście, była pizza, był tort czekoladowy. Nawet pogoda była wspaniała, nie-listopadowa, pogodna, ciepła, ozłocona słońcem, pozwalająca na szaleństwa w ogródku. Bardzo udany dzień.

7 komentarzy:

Jula pisze...

Wow gratulacje. Milo patrzec z daleka , jak z dzidziusia wyrasta mlodzieniec. 😉
To już jest wyższy ode mnie , bo ja mam tylko 158cm. 😊
13 lat , to za moich czasów by chodził do 8- klasowej podstawówki.
Pamiętam , że chłopcy , którzy poszli ze mną do liceum byli niższe ode mnie !...
Potem , przez jedne wakacje przerosła mnie o brew 20 cm.Mój brat s.p. tak urósł.Pojechał na obóz A gdy wrócił , to długie spodnie stały się rybaczkami na pół łydki. Fajny chłopak niech rośnie i mądrzej kuvradosci Twojej i siostry i niech mu się wiedzie w życiu tak jak chcę. Ja jeszcze tylko zdrówka mu życzę. 🎂

forever m@mmy pisze...

Spelnienia marzen dla lubilata :))

mmmmm... tort taki piekny!

Urszula97 pisze...

100 lat dla solenizanta a mój wnusio 17-tego skończył roczek.
Powtórzę się jeszcze raz,Emilia jest niesamowicie podobna do Ciebie,

splocik pisze...

Najlepsze życzenia dla Krzysztofa :)
Samych radości, dobrych dni i spełnienia marzeń :)
Super chłopak :)
No to jesteśmy równi, ale pewnie lada moment to się zmieni. :)
Pozdrawiam ciepło.

Motylek pisze...

Jula - ponieważ Krzyś urodził się po 1 września, do azkoły poszedł rok później w stosunku do polskich rówieśników. Ale na zajęcia z matematyki chodzi z ósmoklasistami, mimo, że jest w klasie siódmej. Też ostatnio mocno pociągnął w górę, sporo par spodni jakoś dziwnie przeobraziło się w rybaczki... Dziękuję za życzenia!

Maria Ludwiniak - dziękuję!

Marzenko - dziękuję za życzenia! Tort z najlepszej miejscowej cukierni - musowo czekoladowy! I nie tylko pięknie wyglądał...

Urszula - Dziękuję! Od 13 lat twierdzę, że 17 listopada to dobra data urodzin . . .

Splocik - dziękuję za życzenia! No to jesteś już drugą moją koleżanką, z którą Krzyś zrównał się wzrostem. Ja jeszcze mogę na niego spoglądać z góry, ale już nie potrwa to długo . . .

Motylek

Ataner pisze...

100 lat dla Krzysia!
Radość z prezentu, bezcenna i fajnie, że uwieczniłaś to na zdjęciu:)

Spóźnione życzenia ale naprawdę szczere, a przede wszystkim dla Ciebie dzielnej mamy która jest niezastąpina. Fajny facet z niego będzie, gratuluję.






Motylek pisze...

Ataner - dziekuje za zyczenia dla Krzysia, i wogole za wszystki emile slowa!

Motylek