czwartek, 14 czerwca 2018

Koniec roku szkolnego

Koniec roku szkolnego właśnie nastąpił. Dzisiaj w południe dzieci opuściły mury szkół po raz ostatni przed wakacjami - wrócą do nich dopiero we wrześniu.

Kilka ostatnich dni spędziły na zorganizowanej przez szkołę zabawie, a wczoraj popołudniu u Emilii w szkole odbył się dodatkowo pożegnalny piknik, na który wybrał się z nami także i Krzyś. Jak łatwo było przewidzieć, spotkał tam kolegów i koleżanki zarówno z byłej jak i z obecnej szkoły - sporo z nich ma młodsze rodzeństwo i też się dołączyło do wspólnego piknikowania.

Na zakończenie jakże udanego pierwszego roku edukacji młodszej pociechy przygotowałam dla dwóch ulubionych pań kartki:



Na odwrocie Emilia własnoręcznie wypisała podziękowania.

Ponieważ Emilia chodzi spać dość późno (ok. 9 wieczorem), nie dane mi było popracować nad kartkami w ciszy i spokoju, nie obeszło się bez dość aktywnego udziału w pracach córki. Niestety skończyło się na łzach, bo jej kartki nie wychodziły tak ładnie jak moje. Usiłowałam jej wytłumaczyć, że moje pierwsze kartki też nie były ładne, ale ciężko jej było przełknąć tę lekcję. Na szczęście następnego dnia rano po łzach i rozżaleniu nie pozostało nawet wspomnienie.

Emilii trochę żal, że szkoła się już skończyła, Krzyś zaskoczony, że ten rok tak szybko zleciał. Oboje nie opuścili w tym roku szkolnym ani jednego dnia nauki - za co otrzymali stosowne dyplomy. Krzyś dodatkowo otrzymał dyplom za wyniki w nauce. Miło zaczynają się nam wakacje!

6 komentarzy:

Jula pisze...

Ja z kolei składam gratulacje dla Twoich dzieci i Tobie.
Bo te fantastyczne wyniki w szkole , to głównie wasza zasługa.
To teraz fantastyczny , długi wypoczynek dla dzieci i może dla Ciebie .;)
Jak zagospodarować dzieciom czas, gdy ty będziesz w pracy.:-D
Symboliczne kwiatuszki dla Was, przynajmniej za moich dawnych czasów trójka klasowa w imieniu dzieci dawała wwowczas goździki ale indywidualnie dla ulubionego nauczyciela też
Mnustwo kwiatów dostawali nauczyciele. :)

Jula pisze...

Kartki są śliczne, piękna pamiątka dla nauczyciela. Faktycznie taka od serca ucznia i wdziecznego rodzica. ��

Jula pisze...

Tam miał byc kwiatek. 🌹

hrabina pisze...

Kartki piękne, a co najważniejsze, od serca, bo własnorecznie robione.
Gratuluję tak pięknie zakończonego roku, zarówno dzieciom, bo wiele pracy włożyły, jak i mamie, bo musiała się angażować równie mocno! Motylku, bez Twoich starań nie byłoby takich sukcesów. Zatem życzenia udanego odpoczynku skłądam również Tobie.

Pozdrawiam

Bożena S pisze...

Śliczne kartki :)

Motylek pisze...

Jula - dziękuję! Za wszystkie miłe słowa, pochwały . . .
Tutaj każde dziecko jak chce to coś tam nauczycielowi podaruje. Ja, zamiast kupionych kwiatów, zrobiłam kartki - mam nadzieję, że będą cieszyć panie nauczycielki dłużej.
Pogodzenie pracy i opieki nad dziećmi w czasie wakacji będzie nie lada wyzwaniem, ale myślę, że da się wszystko poukładać, żeby dobrze zagrało . . .

Hrabina - dziękuję! I za gratulacjie i za te miłe słowa kierowane do mnie!

Bożena - dziękuję!

Motylek