piątek, 28 grudnia 2012

Jest ząb!

Całkiem zapomniałam o odkryciu dokonanym w paszczy młodszej latorośli w dniu Bożego Narodzenia.


A znalazłam tam pierwszego zęba. Zdjęć nie będzie jeszcze przez jakiś czas, bo zęba raczej da się wyczuć pod palcem niż zobaczyć, zwłaszcza, że mała Spryciara zakrywa widok języczkiem.

Skoro ząb już jest, pojawiła się i szczoteczka  do zębów. Kupiłam ją razem z niebieską szczoteczką dla Krzysia. Okazała się najlepszym gryzaczkiem - wszystkie inne, a mamy ich chyba z pięć czy sześć, poszły w kąt, odrzucone ze wzgardą przez Emilię.

Krzysiowi pierwsze zęby wyrosły kiedy miał cztery miesiące. Emilia skończyła pół roku i już od kilku tygodni z niecierpliwością sprawdzałam czy już wychodzą kiełki. No i w końcu doczekałam się.

Półroczna Emilka dorosła do swojego pierwszego płaszczyka:


I robi w nim furorę, bo ciuszek rzuca się w oczy - nie da się ukryć!

4 komentarze:

Dośka pisze...

MOTYLASTA ,DLA CAŁEJ RODZINKI

DO SIEGO 2013 ROKU - DOŚKA

AsicaN pisze...

Pyzunia :)

Ataner pisze...

Wszystkiego najlepszego w Nowym 2013 dla calej rodzinki Motylkow
przesyla Ataner i p.

Kruszynka jest przecudna:)

Motylek pisze...

Dosia, Ataber - Wam rówież wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!!!!

Alisa - nie da się ukryć!

Motylek