wtorek, 30 lipca 2024

馃ФSiateczka

Ostatnio wi臋cej s艂ucham ni偶 czytam. Tyle spraw do ogarni臋cia a dzie艅 nie chce si臋 wyd艂u偶y膰. Nawet gdyby uda艂o si臋 doda膰 kilka godzin do ka偶dej doby, czy wystarczy艂oby si艂 na zagospodarowanie dodatkowego czasu? Trzymanie oczu otwartych czasami wydaje si臋 wszak ponad si艂y. 

S艂ucham sporo ksi膮偶ek, a 偶e naj艂atwiejszy dost臋p mam przez aplikacj臋 na telefonie powi膮zan膮 z lokaln膮 bibliotek膮, to s艂ucham po angielsku. (Niestety nie maj膮 niczego po polsku.) Id膮c na spacer lub pracuj膮c w ogr贸dku nie zawsze mam gdzie wsun膮膰 telefon – projektanci odzie偶y strasznie nas kobiety dyskryminuj膮 projektuj膮c ubrania bez kieszeni a przecie偶 nie w ka偶dej sytuacji targamy ze sob膮 torebk臋! Wyobra藕cie sobie jak przycinam sekatorem forsycj臋 z torebk膮 zawieszon膮 w zgi臋ciu 艂okcia! 

Mam torb臋 "nerk臋", ale jest stanowczo za du偶a dla jednego telefonu kom贸rkowego wi臋c zrobi艂am sobie tak膮 niewielk膮 torebeczk臋, do kt贸rej mie艣ci si臋 telefon i niewiele wi臋cej. 




Pasek jest na tyle d艂ugi, by m贸c torebk臋 zawiesi膰 i przycisn膮膰 do cia艂a 艂okciem z drugiej strony by za bardzo nie dynda艂a podczas szybszego marszu. Wyko艅czy艂am technik膮 wypatrzon膮 ostatnio na Instagramie. Zapewne ma jak膮艣 nazw臋 i pewnie niejedna dziewiarka zna ten spos贸b wyka艅czania dzianiny, ale dla mnie to nowo艣膰. (Nie wiem jak d艂ugo link b臋dzie dzia艂a艂 bo 艣wiat wirtualny rz膮dzi si臋 swoimi prawami.) 

Torebeczk臋 zg艂aszam do dw贸ch zabaw. Jedna z nich to R臋kodzie艂o i przys艂owia albo...2 u Splocika. 


Moja bardzo niedoskona艂a torebeczka pasuje do cytatu:

"Tak wielu z nas wierzy w perfekcj臋, a przecie偶 ona wszystko niszczy. Idealne jest wrogiem nie tylko dobrego, ale te偶 wrogiem tego, co realistyczne, co mo偶liwe i co zabawne". - Rebecca Solnit

Druga zabawa to Co艣 prostego u Renaty. 


W lipcu, w zwi膮zku z igrzyskami olimpijskimi robimy siatki – w wyniku skojarze艅 siatk贸wka (dyscyplina olimpijska) – siatka. Moja siatka jest maciupe艅ka, ale spe艂nia cel, do jakiego ka偶da siatka jest przeznaczona.

W torebeczce ukry艂 si臋 na chwil臋 telefon c贸rki, bo m贸j, dla kt贸rego siateczka zosta艂a wykonana, pracowa艂 robi膮 zdj臋cia.

5 komentarzy:

Barbara H pisze...

Fajna siatka na zakupy.

splocik pisze...

Super torebeczka i pewnie sprawdzi si臋 doskonale w praktyce. :)
Tw贸j link i fotk臋 doda艂am do mojego wpisu.
Mi艂o mi, 偶e bawisz si臋 u mnie. :)
Pozdrawiam ciep艂o.

Renata pisze...

No i super pomys艂 i wykonanie! ja ci膮gle szukam miejsca gdzie po艂o偶y膰 telefon, 偶eby go s艂ysze膰 i nie zgubi膰, bo ci膮gle mi wypada艂;) Dzi臋kuje za udzia艂 w zabawie i pozdrawiam serdecznie

Urszula97 pisze...

Dobrze pomy艣lane, fajnie wysz艂o, ten scieg to jaka艣 odwrotno艣膰 艣niegu rakowego, pozdrawiam serdecznie.

Antonina pisze...

Bardzo przydatny taki woreczek na telefon. W ogrodzie trudno aparat gdzie艣 po艂o偶y膰, a tak mo偶na go mie膰 przy sobie. Ja, je偶eli czekam na telefon i pracuj臋 w ogrodzie, wk艂adam go do ma艂ej saszetki z paskiem na biodrach.