poniedziałek, 14 października 2019

jesień . . .


. . . bywa piękna . . .


Podziwiam to wielobarwne bogactwo jesieni, nasycić się nie mogę kolorami. Usiłowałam uwiecznić telefonem, ale rozdzielczość kiepska, więc zdjęcia, powiększone na ekranie komputera, rozczarowują okrutnie.


W sobotę wzięłam ze sobą aparat fotograficzny. Pogoda nie dopisała tego dnia. Wprawdzie nie padało, ale niebo zasnuwały cieniutkie chmurki. Zdjęcia znowu nie takie jakby się chciało.



Ale dzisiaj, po porannych mgłach, słonko zagościło na bezchmurnym niebie.


Po lekcji gry na pianinie, o ile nie pada, zatrzymujemy się z Emilią na pobliskim placu zabaw. A przy placu zabaw tyle piękna do uwiecznienia!


Z placu zabaw pojechałyśmy do parku, gdzie Krzyś ma treningi piłki nożnej. Dzisiaj były robione zdjęcia pamiątkowe. I ja kilka zrobiłam, a przy okazji złapałam w obiektyw jeszcze trochę jesiennego złota.














3 komentarze:

Urszula97 pisze...

Pięknie ujelas kolory jesieni

Jula pisze...

Jesienia liście piękniejsze od kwiatów. 😉

splocik pisze...

Jak pięknie i kolorowo :)))
Prawie, jak u mnie, gdy świeci słonko. :)
Pozdrawiam ciepło.