środa, 22 stycznia 2014

Kartki urodzinowe

Pierwszą prezentowaną dzisiaj kartkę "pomagała" mi robić Emilia i, niestety, wkład ten widać.


Na szczęście Solenizantka, Splocik, dla której kartka była przeznaczona, nie pogniewała się za te koślawości i inne niedociągnięcia.

Z drugą kartką nie ryzykowałam - poczekałam, aż Emilia zaśnie, i wtedy zabrałam się do roboty. Kartka, przeznaczona dla mojej bratanicy, która dzisiaj kończy roczek, jest kartką otwieraną. Zamknięta, wygląda tak:


Po otwarciu, ukazuje się obrazek, a na skrzydłach bocznych znalazły się życzenia, których celowo nie uwieczniałam na zdjęciu.


Obu styczniowym Solenizantkom jeszcze raz życzę wszystkiego najlepszego!

2 komentarze:

splocik pisze...

Obie kartki są śliczne, a koślawości nie zauważam, za to zauważam inne walory i piękne życzenia.
Dziękuję (z opóżnieniem) za pamięć, kartkę i życzenia. :)
Pozdrawiam ciepło.

Motylek pisze...

Splociku - i między innymi z powodu twojej wyrozumiałości TAK BARDZO Cię lubię!

Motylek