niedziela, 5 maja 2024

Kwiatowo-motylkowe kartki

Dzisiaj kilka kartek kwiatowo-motylkowych. 

Pewnego dnia naszła mnie nieprzebrana ochota zrobienia kartek i powstały te prezentowane poniżej. W środku każda z nich ma obrazek Susan Winget wycięty ze starego kalendarza z jej reprodukcjami. Kiedy kartka ma powędrować do solenizanta, wklejam karteczkę z życzeniami. Dość ciężko zrobić zdjęcie środka bez pomocy jeszcze jednej osoby, a że kiedy robiłam zdjęcia, byłam w domu sama, zdjęcia wnętrza kartek są, jakie są — mocno niedoskonałe. Niemniej jednak widać co trzeba.

Kartek jest sporo bo aż osiem! Najpierw zdjęcie zbiorcze, potem każda kartka osobno.




















Karki zgłaszam do dwóch zabaw. 

Jedna z nich to Rękodzieło i przysłowia albo...2 u Splocika, z majowym przysłowiem Ręka pracuje, głowa rozkazuje, i cytatem "Podstawowe składniki kreatywności są dokładnie takie same dla wszystkich: odwaga, czary, pozwolenie, wytrwałość, ufność — a te elementy są dostępne dla wszystkich. To wcale nie oznacza, że twórcze życie zawsze jest łatwe, oznacza natomiast, że twórcze życie jest możliwe." - Elizabeth Gilbert



Druga zabawa to Coś prostego u Reni.



7 komentarzy:

Urszula97 pisze...

Karteczki wyszły uroczo, 2 zabawy zaliczyłaś, pozdrawiam cieplutko.

Antonina pisze...

Karteczki są urocze i doskonale pasują do zadań w zabawach blogowych.

Renata pisze...

Świetne kartki! każda jedna bardzo mi sie podoba i najważniejsze że masz ich zapas:) Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

splocik pisze...

Wykonałaś fantastyczne kartki! :)
Te środki szalenie mi się podobają - świetny pomysł. :)
Zainspirujesz niejedną osobę tą formą wnętrza kartek.
Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
Pozdrawiam ciepło.

Jeanette pisze...

Przecudne! A te środki... - WOW!

Majalena pisze...

Ale super te kartki!!! Koniecznie zglos je w zabawie bloga DIY na wyzwaniu " SKRZYDŁA".
Super pomysł. Pozdrawiam serdecznie Majalena

Szydełkowe dziergadła - Ewa pisze...

Piękne karteczki.