poniedziałek, 5 października 2015

Baby Sophisticate

Poza kocykiem w delfiny (do obejrzenia tutaj), wydziergałam dla Stasia sweterek według sprawdzonego już uprzednio modelu Linden Down Baby Sophisticate.
 


Ponieważ spodziewałam się, że Staś, jak i jego Starsza Siostra, będzie dużym noworodkiem, dodałam trochę oczek, aby sweterek wyszedł nieco większy, tym bardziej, że robiłam z włóczki cieńszej niż zalecana.

Bratanek, mimo że urodził się 15 dni po terminie, okazał się typowym wymiarowo dzieciątkiem, więc zapewne do sweterka będzie musiał dorosnąć.

Niestety zdjęcia robiłam w pochmurny ciemny dzień, więc kolory na zdjęciu powyżej, mimo prób podciągnięcia jakości na komputerze, nie oddają rzeczywistych barw. Już lepiej je widać na zdjęciu obok. Zasadniczy kolor to złamana biel, a na niej plamki blado niebieskie, zielone, żółte i czerwone.

Dane techniczne:

  • włóczka: Lane Cervinia Madrid Multi, 50% akryl, 50% wiskoza, 104 m/50 gram;
  • zużycie: 118 gram [246 metrów]
  • druty: 3.25 mm i 3 mm
  • (darmowy) wzór: Baby Sophisticate by Linden Down (link: tutaj
  • rozmiar: 6-12 miesięcy
PS. 10.10.2015:


2 komentarze:

splocik pisze...

Sweterek super. Podoba mi się ta włóczka.
Pozdrawiam ciepło.

Joanna pisze...

Splociku - Dziekuje! Na dodatek wloczka swietnie sprawdza sie w uzytkowaniu!

Motylek