niedziela, 8 lipca 2012

Statystyka czytelnicza 2012 (15-28/2012)

W drugim kwartale 2012 roku przeczytałam:
  1. Arturo Perez-Reverte: Klub Dumas
  2. Carlos Ruiz Zafon: Cień wiatru
  3. Edward Redliński: Nikiformy
  4. William Wharton: Al
  5. Paullina Simons: Tatiana i Aleksander
  6. Günter Grass: Kot i mysz
  7. Stefan Kisielewski: Podróż w czasie
  8. Blaise Cendrars: Rum. Życie i przygody Jana Galmota
  9. Jan Dobraczyński: W rozwalonym domu
  10. Khaled Hosseini: Chłopiec z latawcem
  11. Ludwik Jerzy Kern: Zemsta szafy
  12. Johan Theorin: The quarry (Smuga krwi)
  13. Paullina Simon: Ogrćd letni
  14. David Almond: My name is Mina

Wysłuchane audiobuki:
  1. Henning Mankell: Fałszywy trop
  2. Henning Mankell: Piąta kobieta
  3. Ian McEvan: Pokuta
Szalenie podobała mi się "Pokuta." Tak bardzo, że obejrzałam sobie nawet film. Dawno tak bardzo się nie wzruszyłam i tak mocno nie przeżyłam ksiąki.

7 komentarzy:

kasia.eire pisze...

a audiobooków słuchasz po angielsku czy polsku?

Motylek pisze...

Kasiu - po polsku. Podaje tytuly w jezyku, ktorym czytam/slucham.

Motylek

Ataner pisze...

Zastanawiam sie, kiedy Ty jeszcze znajdujesz czas na czytanie:)
Ja teraz glownie slucham i bardzo mi odpowiada taka forma czytania:)))

kasia.eire pisze...

Chodziło mi raczej ogólnie, czy w obu językach, czy tylko po polsku? Ja do tej pory tylko po polsku, po prostu takie miałam, ale muszę spróbować i po angielsku.
Ataner widzę głównie słucha, ja jeszcze nie, jeszcze można powiedzieć fifty-fifty

Motylek pisze...

Ataner - teraz to jedynie podczas karmienia Malej...

Kasia - jakos nie ciagnie mnie do audiobukow po angielsku...

Motylek

Anonimowy pisze...

Tatiana i Aleksander. Ja przeczytałam całą serię już kilka lat temu i chciałabym wiedzieć czy robi to na Tobie tak wielkie wrażanie jak na mnie

Motylek pisze...

Anonim - tak, jakbym uczestniczyla w zyciu znanych mi osob.

Motylek