poniedziałek, 15 maja 2017

PUR: Getry raz jeszcze

Getry, które zrobiłam dla Emilii zimą, przeleżały kilka miesięcy w szufladzie, aż pewnego dnia wpadły w oko właścicielki. Emilia poszła w nich do przedszkola i stwierdziła, że chce więcej "takich fajnych" na nogi.

Takie drobiazgi szybko się robi, więc odstawiłam na dwa dni sweter, który dziergam od ponad miesiąca, i szybciutko powstały kolejne getry.


Zużyłam na nie całą posiadaną różową włóczkę Aura i trochę drabinkowej włóczki Binario - była to moja pierwsza przygoda z tego typu włóczką. Tak wyglądają obie nitki:


Getry robione w okrążeniach: jedno okrążenie różową nitką, dwa kolorową. Posiadaną włóczkę różową podzieliłam na dwie części a jej koniec zdeterminował długość.


Garść informacji:
  • włóczka różowa: Aura (Trendsetter Yarns), 100% nylon; 133 m/50 gram; zużycie: 14 gram (37 metrów);
  • kolorowa włóczka drabinka:  Binario (Trendsetter Yarns), 100% poliester; 75 m/25 gram; zużycie: 14 gramy (42 metry);
  • druty: 2.75 mm;
  • wzór: z głowy.

2 komentarze:

hrabina pisze...

Bardzo ciekawe zestawienie kolorystyczne i bardzo ciekawa strukturalnie włóczka.I oczywiście najważniejsze - że spodobały się dziecku i chce jeszcze :)

Motylek pisze...

Aniu - zestawienie kolorystyczne DAJE PO OCZACH, ale Emilia jest zachwycona.

Motylek