wtorek, 19 wrze艣nia 2023

Karaoke 馃幎

W sierpniu nie odbywa艂y si臋 pr贸by ch贸ru, ale zanim wr贸cili艣my do ustalonej rutyny, w pierwszym tygodniu wrze艣nia spotkali艣my si臋 towarzysko. Ka偶dy przyni贸s艂 co艣 na z膮b a niekt贸rzy nawet co艣 do przep艂ukania gard艂a. 

Jak ju偶 posilili艣my cia艂o, przeszli艣my do strawy duchowej. 


Ch贸r, a w zasadzie po艂膮czone ch贸ry z dw贸ch parafii, od艣piewa艂y razem dwie pie艣ni, folkow膮 This Land Is Your Land i Amazing Grace, a proboszcz da艂 sol贸wk臋 You Raise Me Up. Na tym sko艅czy艂y si臋 podnios艂e klimaty i zrobi艂o si臋 weso艂o – s艂owa La Bamby mieli艣my jeszcze na kartkach, ale zaraz potem przeszli艣my na regularne karaoke. 

Cho膰 idea karaoke jest mi znana, nie zdarzy艂o mi si臋 do tej pory wzi膮膰 czynnego udzia艂u w takiej zabawie. A szkoda, bo bawi艂am si臋 fantastycznie. Poniewa偶 艣piewamy razem regularnie, znamy swoje mo偶liwo艣ci oraz braki w kwestiach wokalnych, nikt si臋 nie kr臋powa艂, nawet ja by艂am ca艂kowicie wyluzowana, co do艣膰 rzadko mi si臋 zdarza, bo zazwyczaj jestem super krytyczna wobec samej siebie.

Ku mojemu zdziwieni proboszcz s艂owem nie skrytykowa艂 repertuaru, raczej ma艂o religijnego: Yesterday, County Roads, You Are My Sunshine, Let It Be, I Will Follow Him, Blowin’ In The Wind, California Dreaming, On The Road Again, More Than I Can Say, It’s Now Or Never, Imagine, Top Of The World, The Sound Of Silence, Proud Mary, Twist & Shout, Stand By Me. Same szlagiery!

Muzyk臋 p艂yn膮c膮 z komputera uzupe艂nia艂y dwie gitary, akustyczna i elektryczna. Poza tym by艂y mikrofony, jak to w prawdziwym karaoke, i jak kto艣 mia艂 ochot臋 na sol贸wk臋 szczeg贸lnie ulubionej piosenki, korzysta艂 z mikrofonu. Zaskoczy艂am sama siebie od艣piewuj膮c z dwiema kole偶ankami Top Of The World Carpenters贸w, cho膰 przyznam, 偶e nie wyrwa艂am si臋 na ochotnika ale zosta艂am "zach臋cona" przez kole偶ank臋 Sopranistk臋. Nie musia艂a mnie zbyt mocno przekonywa膰. 馃槃

Ponad dwie godziny 艣piewania bez presji, dla samej przyjemno艣ci – do domu wr贸ci艂am niesamowicie zrelaksowana. 馃幎

3 komentarze:

Urszula97 pisze...

Fajna sprawa, te偶 lubi臋 艣piewa膰 a takie spotkanie to relaks.Pozdrawiam serdecznie.

splocik pisze...

艢wietne takie wsp贸lne 艣piewanie, a zabawa w karaoke super. :)
Pozdrawiam ciep艂o.

Motylek pisze...

Urszula, Splocik - O tak! 艢piewanie to relaks a karaoke to super zabawa!
Motylek